Dreaming

Published by Unknown under on marți, mai 18, 2010



Asculta mai multe audio Muzica

5 comentarii:

CIMPOACA LAURENTIU spunea... @ 18 mai 2010 la 09:37

frumosi cai ,imi plac si culorile...

Costea Andrea Mihai spunea... @ 18 mai 2010 la 09:40

da..fain prinsi!

Costea spunea... @ 18 mai 2010 la 12:12

Două jumătăţi care formează un întreg. :)

Daniel spunea... @ 18 mai 2010 la 14:20

mie imi plac mai mult vacile de deasupra, dar scriu aici pentru ca imi place melodia. De mult incerc sa aflu numele acestui cantaret. Mutumesc.
P.S. pozele cu ciobanul si turma lui imi provoaca un sentiment... ciudat. Parca sunt putin gelos pe cioban- pare impacat oarecum (chiar daca are o fata de prost- si spunand asta nu vreau sa-l jignesc). E o diferenta atat de mare intre un asemenea om si cei care traiesc doar pentru a consuma; a caror vieti se invart in jurul supermarket-urilor si a tampeniilor de la tv, si a "te iubesc/si eu te iubesc-ului" spus mecanic... pana la urma cred ca ma intristeaza pozele tale...

Unknown spunea... @ 18 mai 2010 la 14:22

pacat.

Trimiteți un comentariu

 

FEEDJIT Live Traffic Feed

Here is your wine,
And your drunken fall;
And here is your love.
Your love for it all.

May everyone live,
And may everyone die.
Hello, my love,
And, my love, Goodbye.



Member of Photomediaworld

Links

Photo Blog Directory VFXY Photos ClickLink.ro toateBlogurile.ro
eXTReMe Tracker

Followers