Zorii unei zile noi

Published by Unknown under , , , , , , , on vineri, iulie 10, 2009



7 comentarii:

Anonim spunea... @ 10 iulie 2009 la 09:51

ce interesant..de pe blogul prietenei mele, din link in link am ajuns si eu pe blogul tau si ma mir si zambesc de asemanarea dintre noi, incepand de la varsta, interesul pentru fotografii, muzica, pana la nickul tau s-hell de pe blogspot (al meu este sHell pe blogul meu)
imi place de noi :)

Unknown spunea... @ 10 iulie 2009 la 11:02

m-ai facut curioasa..de-ai iesi din anonimitate, ar fi excelent.

Anonim spunea... @ 10 iulie 2009 la 11:11

Eu sunt oradeanca-Hajni. Te-am gasit de pe blogul surorii prietenei mele, muzicasimuzicieni, unde ai avut si tu un comment, si asa...iar blogul/blogurile mele probabil nu ti-ar spune prea multe, pentru ca toate sunt scrise in limba maghiara.

marius grozea spunea... @ 10 iulie 2009 la 11:14

fain!

TaChe spunea... @ 10 iulie 2009 la 14:33

Nice.

Dungha spunea... @ 11 iulie 2009 la 21:47

excelent lucrat!
apropo, bine spune anonimul, un blog nu are cum sa-ti spuna prea multe nu ai cum sa simti :))

ARIPI DE FLUTURE spunea... @ 14 iulie 2009 la 01:25

cam trist:(

Trimiteți un comentariu

 

FEEDJIT Live Traffic Feed

Here is your wine,
And your drunken fall;
And here is your love.
Your love for it all.

May everyone live,
And may everyone die.
Hello, my love,
And, my love, Goodbye.



Member of Photomediaworld

Links

Photo Blog Directory VFXY Photos ClickLink.ro toateBlogurile.ro
eXTReMe Tracker

Followers