Robert

Published by Unknown under , , , , , , , on duminică, mai 17, 2009


- Am si eu aparat ca al tau...
- Da? Stii sa faci fotografii?!
- Sigur ca da, dar nu acum ca nu-l am la mine.
- Daca vrei ti-l pot imprumuta pe-al meu.



- Foarte frumoasa, Robert.Ce-ai mai vrea sa fotografiezi?Cautam o broscuta sau o gainusa de balta?
- Nu.
- Dar?
- Pe tine de ce nu te pot poza?
- Nu m-am gandit,dar daca vrei cu mare placere...Sa zambesc sau sa fiu serioasa?
- Cum vrei tu...



- Multumesc, Robert.

Ma ia de mana:

- Hai!
- Unde?
- O sa vezi.



- Wow!Poti vasli pe uscat!
- Nu.Ma prostesc si eu sa te fac sa razi.



- Tu stii sa razi?
- Cateodata.



4 comentarii:

Anonim spunea... @ 18 mai 2009 la 10:14

excelenta povestea...si-n scris..si-n imagini..bravo ema !

Unknown spunea... @ 18 mai 2009 la 10:20

multumesc,sorina..o imbratisare pentru o zi usoara, primesti?

Eduard spunea... @ 19 mai 2009 la 11:35

Frumoasa poveste Ema. M-a facut sa zambesc:) Multam pentru asta !

Laura N. spunea... @ 19 mai 2009 la 19:33

mi-a placut mult!felicitari!:)

Trimiteți un comentariu

 

FEEDJIT Live Traffic Feed

Here is your wine,
And your drunken fall;
And here is your love.
Your love for it all.

May everyone live,
And may everyone die.
Hello, my love,
And, my love, Goodbye.



Member of Photomediaworld

Links

Photo Blog Directory VFXY Photos ClickLink.ro toateBlogurile.ro
eXTReMe Tracker

Followers