O hartie pe birou

Published by Unknown under , , , , , , , on joi, februarie 19, 2009


9 comentarii:

Anonim spunea... @ 19 februarie 2009 la 12:03

Daria e artista? :D

Unknown spunea... @ 19 februarie 2009 la 12:06

sper sa nu.in schimb e vicleana..cand am dat de asta,mi-o zis ca-i pt 8 martie,dar dupa cum vezi n-are nici o legatura..deja am probleme :(

Anonim spunea... @ 19 februarie 2009 la 12:11

dragostea de la varsta asta nu-i periculoasa, stai linistita, mai ai vreo 8 ani de liniste...eu ceva mai putin...

Catalin Nae spunea... @ 19 februarie 2009 la 15:07

Ce frumoasa este imaginea! Atat de inocenta! :)
Daria este fiica ta, nu? Sa-ti traiasca si sa creasca frumos.
Lasa fata sa fie artista daca asta vrea :D

Unknown spunea... @ 19 februarie 2009 la 15:21

multumesc, catalin...dc imprumuti ceva neuroni, cu mare placere, o las..dar musai sa fie din aia care fac si legaturi, caci din astia izolati, am si eu.:))

Catalin Nae spunea... @ 19 februarie 2009 la 15:28

Ti-as imprumuta, dar de unde? Bate un vant si e un praf de numa numa :)

miky...si atat! spunea... @ 19 februarie 2009 la 21:04

Tu ca mama o sa stii mereu ce simte ea,nu o sa ai probleme,cel putin nu de la varsta asta!Pop

Dungha spunea... @ 19 februarie 2009 la 21:40

cat de frumos, trebuie sa fii fericita.

Unknown spunea... @ 19 februarie 2009 la 21:49

@miky..o sa fiu rea si spun ca maimult decatsimte, ma intereseaza ce face..asta ca mama :))

@dungha..in astia 6 ani,m-am obisuit cu astfel de gesturi...mai rau cand ii vezi lacrimile de crocodil pe fata,din cauza unui baiat..dar o sa treci prin astea,chiar de vei fi in tabara opusa..

Trimiteți un comentariu

 

FEEDJIT Live Traffic Feed

Here is your wine,
And your drunken fall;
And here is your love.
Your love for it all.

May everyone live,
And may everyone die.
Hello, my love,
And, my love, Goodbye.



Member of Photomediaworld

Links

Photo Blog Directory VFXY Photos ClickLink.ro toateBlogurile.ro
eXTReMe Tracker

Followers